ای همه نیاز من. دوستت دارم

ای همه نیاز من. دوستت دارم

http://img4up.com/up2/25148333831948617101.jpg

واقعا نمی دانم كه با چه بیانی زیبایی عشق تو را بسرایم

تمام غم های من با لبخندی كه بر لبهای شیرینت نقش می بندد از بین می رود

تمام شیرینی زندگی ام با كوچكترین غمی كه بر چهره تو می نشیند محو می شود

عشق من لحظه ای نیست كه در یاد تو و غرق در خیالت نباشم

گلم نمی دانم چطور بگویم كه چقدر دوستت دارم

و چه اندازه میزان محبت تو در دلم ریشه افكنده است

فقط آرزو میكنم كه زندگیم حتی برای یك لحظه هم كه شده

كوتاه شود و تمام آن را در كنار تو باشم

روز به روز كه می گذرد آتش محبتت در دلم بیشتر می شود

و من به خاطر این محبت تو از صمیم قلب می گویم كه

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ amin ] [ ]