سلام عشق

سلام عشق

عشق اول واخرم سلام

دیشب دلتنگت شدم و رفتم سراغ آسمـان

اما هرچه گشتم اثری از مـاه نبود که نبود

گفتم بیایم سـراغ خودت

احوال مهتابیت چطور است ؟

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بـدی های مــَن  ؟

چه خبــر از تمام صبــرهایت در بـرابـر ناملایمتی هـای مــَن ؟

چقــدر نیامده انتظار خبــر دارم

چه کنــم ؟ دلـــم برای تمام مهربانی هـایت لک زده

میدانــم خسته ی راهـی ، ببخش

سفــره ی دلــم را پهـن کردم دوباره

باز هم مخاطب شدی

و به مقصد رسیدی

این بــار بدون مــَن

امــا مــَن همچنان رد پـاهای تــو را دنبال می کنم

بــرای رسیدن به تــو

می خــواهم بــی مــَن بودن هایت را بشمــارم

با تمام وجودم بهت می گم دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

یاس&امیرعباس
ساعت1:22---16 مرداد 1391


-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------





-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------







-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------







-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------

سلام عزیز آپیم زود زود بیا




پاسخ:سلام عزیزم چند روزی بود سرم شلوغ بود نتونستم جوابتو بدم شرمنده منم لینکت کردمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:14 ] [ amin ] [ ]