ستاره تو

ستاره تو

 

می دونی؟

آسمون همیشه آبی نیست؟

همیشه هم صاف نیست ؟

گاهی ابریه و گاهی بارونی؟

و از آسمون همیشه هم بارون نمی باره؟

خب... این طبیعتشه!

ولی همون موقع هایی هم که داره بارون می باره

برو بشین پای درد دل آسمون

ببین چی میگه؟چرا داره گریه می کنه؟!

دلتو بده به آسمون و عوضش چند تا ستاره بگیر

 

میدونی؟                                                                                                                                                        

 

گاهی آسمون پر ستاره است....

ولی یه ستاره میون اون ستاره ها

بزرگتر و قشنگتر و درخشان تره!

اون ستاره ی "تو"!

من اسمشو گذاشتم" ستاره ی تو"

می دونی؟

وقتی باستاره ی تو حرف میزنم.

وقتی بهش خیره میشم یا بهش چشمک می زنم.

همیشه... ازم یه چیزی میپرسه.

میگه:دوسم داری؟

منم میگم دوست دارم.

ولی دیشب از من یه سوال دیگه پرسید!

پرسید:چرا تو هیچ وقت ازم نمی پرسی که دوست دارم یا نه؟

منم ازش پرسیدم :توچی؟ دوسم داری؟

می دونی چی گفت؟

گفت :قلبتو بده!

گفتم :چطوری؟گفت:چشماتو ببند و یه نفس عمیق بکش و خودتو رها کن.... قلبت پرواز می کنه و خودش میاد پیشم.

منم همون کاری رو کردم که ستاره گفت. ستاره قلبمو گرفت و روش یه چیزی نوشت و بعد پسش داد 

می دونی چی نوشته بود؟

نوشته بود: دوست دارم.

نوشته ستاره"تو"رو قلبم موند. هنوزم هست تا آخر عمرم میمونه،چرا؟چون بهم گفت:حقیقت هیچ وقت  نابود نمی شه.چون چیزی است که "باید"وجود داشته با شه!

راستی ! بیا این دفعه که داره بارون می با ره بریم پشت پنجره و به درد دل آسمون گوش کنیم وقتی شب میشه بیا دوتایی به ستاره ها نگاه کنیم .

وقتی می خواهیم بخوابیم بیا دوتایی به ماه شب بخیر بگیم....و وقتی صبح شد بیا طلوع خورشید رو که پرواز عشقه با هم نگاه کنیم.

با شه که عاشق بمونیم،تا...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ] [ 21:12 ] [ amin ] [ ]