دلم خیلی گرفته.....دلم خیلی پره.................

دلم خیلی گرفته.....دلم خیلی پره.................

 

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش می تونستم دوست قدیمیمو پیداکنمو باهاش حرف بزنم.....

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش می تونستم مثل ظاهرم بی خیال باشم........

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش می شد زمان به عقب برگرده ........

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش آدم ها یکم معرفت داشتن......

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش  دوستام ، اطرافیانم یکم منو درک کنن.......

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش میشد از این زندگی خلاص شد......

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

خدا جون میشه منو ببری پیش خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

کاش می شد جبران کرد.......

دلم خیلی گرفته..... دلم خیلی پره.....

خداجون باقی عمرمو برای اون بذار، حتی اگه یک روز باشه



نظرات شما عزیزان:

ne
ساعت15:45---11 بهمن 1391
سلام وبلاگتون قشنگ و جالب بود اگه میشه شما هم نظرتون رو درباره وب من بگید مرسی
پاسخ:سلام مرسی که نظر دادین ولی هر چقدر سعی میکنم وبتون باز نمیشه


mahdi
ساعت15:40---11 بهمن 1391
اسمشو گذاشتم دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:19 ] [ amin ] [ ]